.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توضیح دفتر آیت الله جوادی آملی درباره یك خبر

رسا: دفتر آیت الله جوادی آملی با انتشار اطلاعیه‌ای درباره اخباری كه از سوی برخی سایت‌ها از درس اخلاق این مفسر قرآن منتشر شده است توضیحاتی ارائه داد.

در این توضیح، آمده است: اصلاحیه مربوط به درس اخلاق آیت الله جوادی آملی، که در برخی سایتها به گونه‌ای دیگر انعکاس پیدا کرد، جهت درج در آن خبرگزاری محترم به حضورتان ارسال می‌گردد.

به اطلاع مردم شریف می‌رساند آنچه به عنوان محور اصلی در جلسه درس اخلاق روز پنج شنبه مورخ 23/7/88 آیت الله جوادی آملی در جمع دانشجویان، طلاب، فضلا و اساتید مطرح شده، بیان تفاوت بین اخلاق، فقه و حقوق بوده است.

در این رابطه ارتباط مرموز با بیگانه، مَرَض سیاسی دانسته شده که حکم تکلیفی آن یعنی حرمت را فقه بیان می کند و جریان حقوقی آن را دستگاه قضائی به عهده دارد و بیماری سیاسی بودن آن و راه درمان آن را اخلاق عهده دار است.

گفتنی است آیت الله جوادی آملی در درس اخلاق هفته گذشته در سخنانی ارتباط با بیگانگان را مرض سیاسی دانسته و در این زمینه اظهار کرده بود: افرادی که با بیگانگان و رادیوهای خارجی ارتباط دارند و مرتب تلفن می زنند از لحاظ فقهی مرتکب فعل حرام و از نگاه اخلاق دچار یک مرض روحی شده اند که توسط فن اخلاق باید حل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.044 seconds.